sobota, 12 maja 2012

Zakupów ciąg dalszy, zakładka i SAL Myszki

Zajrzałam na bloga i ogarnęło mnie przerażenie :) Nie było mnie tu strasznie długo, a przecież działo się u mnie całkiem sporo. Byłam na majówce w Kampinosie, wyszywałam, szyłam, czytałam...

Nie ma sensu jednak nadrabiać wszystkiego, więc tylko najważniejsze sprawy.
Zaczniemy od rzeczy najprzyjemniejszej, czyli dzisiejszych zakupów materiałowych. Nagły przypływ gotówki spowodował natychmiastowe wyjście do sklepu z tkaninami w Otwocku, który najserdeczniej wszystkim polecam! Panie są przesympatyczne, bez żadnych problemów tną tyle materiału, ile sobie zażyczę, nawet 10cm, co w zwykłych stacjonarnych sklepach nie jest takie oczywiste. Oprócz tego doradzają, świetnie dobierają materiały, kolory...

Oto, co udało mi się dzisiaj zakupić:


Kolory na zdjęciu nie oddają w pełni rzeczywistości. Ten zielony, gładki materiał jest tak żywy i jaskrawy jak świeża zielona trawa! Byłam nim tak zachwycona, że nie mogłam się powstrzymać...

***

Oprócz zakupów wzięłam się za myszki i zdołałam je skończyć już ponad tydzień temu, ale chciałam się nimi pochwalić dopiero, jak uszyję z nimi poduszkę. Jak zwykle plany swoje, a ja swoje, więc pokazuję, co udało mi się do tej pory stworzyć. To moja pierwsza w życiu poducha, więc proszę o wyrozumiałość. Wciąż jeszcze się uczę...

Tak wygląda z przodu. Nie jest jeszcze połączona, bo zabrakło mi materiału.


A tak wygląda z tyłu. Kolory są troszkę jaśniejsze, ale bez poprawek zdjęcie w ogóle nie oddawało barw...


I na koniec mała zajawka tego, jak wygląda jedna z zakładek na candy. Nie jest skończona, brakuje jej prania, wypełnienia i tyłu, ale chciałam, żeby chociaż fragmencik tego, co Wam podaruję, znalazł się teraz na blogu.



 A teraz lecę szyć, bo nowe materiały mnie wzywają :)



8 komentarzy:

  1. Boskie myszki i śliczny lisek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zrobiłaś śliczne zakupy materiałowe:-)
    poduszeczka cudnie się zapowiada, bardzo lubię różowe kolorki a zakładeczka z tym cytatem - rewelacyjna:-)
    pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. przesliczne tkaninki...podusia z myszkami bedzie cudna..a zakladka super i to przeslanie na niej...

    OdpowiedzUsuń
  4. ogromnie podobają mi sie te hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. troszkę spóźnione ale szczere życzenia imieninowe dużo radości iweny wspaniałe rzeczy tworzysz

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakładka z lisem to wg. mnie świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te miniaturki hafcikowe i udane zakupy tkaninowe. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...