środa, 18 kwietnia 2012

SAL Myszkowy odsłona 2

Szalenie miło mi powitać kolejne obserwatorki:). Już niedługo postaram się wkleić niektóre rzeczy wykonane specjalnie dla Was na candy, a tymczasem chwalę się postępami w salowych myszkach.

Tak wyglądała żółta myszka, która przestawiła się jako Prymulka. Ewentualnie Prim (tak, czytałam Igrzska Śmierci i to stamtąd:). Nie mogę się powstrzymać!):


Potem dołączyły do niej - w podskokach myszka fioletowa i, uprzejmie się kłaniając, myszka zielona:


Obydwie są zbyt nieśmiałe, żeby się na razie przedstawić, ale zielona kojarzy mi się z jakimiś ciasteczkami. Ciekawe, czy ma to coś wspólnego z jej imieniem...

***

Jeśli chodzi o pozostałe hafty i maszynę, musiałam troszkę odpuścić. Madame przybyło troszkę krzyżyków od ostatniego wpisu, ale jeszcze nie ma za bardzo czym się chwalić. Kolejna lalka czeka na wykończenie, bo sukienkę już ma, ale wciąż nie mogę się zdecydować, jakie zrobić jej rękawki i kim ma być. Mogę zdradzić jedynie, że sukienka jest księżniczkowa i występuje w niej dużo różu:)

Ach, zapomniałabym się pochwalić ostatnimi zakupami! Nie mam zdjęć mulinek Anchor, ale ciemnozielony w myszce jest właśnie z nowej dostawy (moja kochana Polcia posiała gdzieś zielony, który był przeznaczony na buciki i bluzeczkę myszki i nie udało mi się jeszcze go odnaleźć), ale za to mam zdjęcia materiałów, które ostatnio kupiłam. Kupione w otwockim sklepie z tkaninami. Jedyne, jakie nadawały się do tildowych laleczek, ale już mam upatrzone kolejne i... jeszcze tylko wygrana w lotka i wszystkie będą moje:D







Przypominam o zapisach na moje candy urodzinowe!
Do zobaczenia wkrótce!:)

4 komentarze:

  1. myszki wygladaja przecudnie,a materialy bardzo piekne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Myszunie piękne u Ciebie tańczą a materiały piękne chyba muszę się wybrać do tego sklepu;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne są Twoje myszki:)
    a materiały cudne sobie kupiłaś, piękne kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie słodkie hafty

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...