niedziela, 1 kwietnia 2012

Candy urodzinowe

Dzisiaj niespodzianka:)

Mimo że na razie jest Was bardzo mało, mam nadzieję, że trochę Was w ciągu najbliższego miesiąca przybędzie i będę mogła urządzić prawdziwe losowanie:)



Ogłaszam candy urodzinowe, w którym można wygrać:

1. Zakładkę - obiecuję, że tym razem będzie już z profesjonalnym wykończeniem:)
2. Biscornu - z cieniowaną mulinką w roli głównej
3. 2 kawałki tkaninki firmy Zweigart
4. Kilka mulinek PND - na spróbowanie
5. Niespodziankę

Zapisywać się można do 17.05. Losowanie przeprowadzę 18.05. - w moje imieniny.

Zasady są proste:
1. Należy umieścić banerek z posta w panelu bocznym swojego bloga.
2. Oczywiście wpisać się pod postem
3. Osoby bez bloga zostawiają swój email
4. Byłoby mi niezmiernie miło, gdybyście dodali mnie do obserwowanych, ale nie jest to konieczne.

Zdjęcia tego, co można wygrać, stopniowo będą pojawiać się na blogu. Nie wszystkie są jeszcze gotowe, a chciałabym zrobić zdjęcie zbiorowe.

Dziękuję bardzo, bardzo za komentarze pod ostatnim postem. Tancerki zrobiły furorę i siostra baaardzo się z nich ucieszyła. Zakładka powędrowała na stolik nocny i stoi sobie pod lampką, ciesząc oczy:)

52 komentarze:

  1. to ja jako pierwsza staję w kolejce po te cudowności i tę tajemniczą niespodziankę:):) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja jako druga zapiszę się na cudowne cukierasy:)
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzecia! Zbieram zakładki - reklamówki, z miastami, ręcznie robione...więc nie mogę przepuścić takiej okazji. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech! A gdzie dobre maniery?... CARONCIU - wszystkiego najlepszego z okazji urodzin! Chyba chodzi o Twój jubileusz, bo blog młodziutki

      Usuń
    2. Tak, to moje urodziny:) Jakie ładne zdrobnienie utworzyłaś, dziękuję:)

      Usuń
  4. i ja rowniez zycze wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ...chetnie tez ustawie sie w kolejce po Twoje cukieraski...

    OdpowiedzUsuń
  5. Staję w kolejce ,wszystkiego najlepszego, mnóstwa inspiracji i samych szczęśliwych chwil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja również się zapisuję, benerek już jest, a i do obserwujących z dołączam z miłą chęcią!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego, z ciekawością staje w kolejeczce :P
    pozdrawiam
    Misiabe

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapisuję się również i życzę wszystkiego najlepszego.
    Banerek już umieszczam na swoim blogu i dodaję Ciebie do obserwowania.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Do urodzin jeszcze trochę czasu pozostało, ale życzenia mogę złożyć z wyprzedzeniem: Wszystkiego najlepszego!
    A w rozdawajce udział chętnie wezmę :)
    Pozdrawiam!
    http://brzydula13.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj!

    Z wielką ochotą zapisuję się na Twoje urodzinowe candy.

    Oczywiście dodałam Twoją stronę do listy obserwowanych. Niestety, ponieważ prowadzę swój blog na Onecie, nie mam możliwości dodania podlinkowanego zdjęcia w bocznej szpalcie, ale link do zabawy na pewno znajdzie się w poście informacyjnym.

    Pozdrawiam, www.nitkamalowane.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Również się wpisuję.
    O zakładce marzę,
    na tkaniny wiecznie chętna,
    na mulinę chętna moja córka,
    a na niespodziankę chętny każdy :D

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oczywiście się zgłaszam kocham zakładki bo kocham czytać a i szyć lubię no i zaczełam próbować haftowania więc Twoje candy jak dla mnie pisane, zapraszam też na candy do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miło poznawać kolejne blogi! Zapisuję się i zapraszam jednocześnie na moje candy: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się :) warunki oczywiście spełnione, pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie się zapiszę:) same cudeńka widzę:)
    http://agabizu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. To ja również :)
    Cudne rzeczy na blogu

    annan87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Także spróbuję szczęścia :)
    Pozdrawiam!

    mpiosenki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. wszystkiego naj, naj, naj. ja również zapisuję sie na Twoje urodzinowe candy.

    tancerki sa przepiekne.

    http://lawendowakrainarobotek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie staję w kolejce i zapraszam do mnie na candy (ostatnie godziny zapisów)

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja się chętnie zgłoszę,banerek za chwilkę wstawię.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. I ja ustawiam się w kolejce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Staję grzecznie do kolejki :)
    pozdrawiam http://cohenna.com i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  23. ja również ustawie się do kolejki :-)
    info na kwiatynatury.blogspot.com
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam niespodzianki :)

    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Z miła chęcią staje w kolejce :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  26. I ja się dopisuję:)Pozdrawiam wszystkich:)

    http://asiab-mojehafciki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Pozdrawiam,
    rozejrzałam się i zostaję na dłużej!
    Życzę, żeby nigdy nie zabrakło Ci inspiracji i ochoty tworzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  28. I mnie także zabraknąć nie może na takie słodkie cukierasy:)Z przyjemnością się ustawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Będzie mi miło bawić się razem z Tobą.
    monia0083.blox.pl
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  30. Wszystkiego najlepszego :)
    I ja się zgłoszę: paulina.wrobel@onet.pl
    Nie będę ukrywać, że interesuje mnie przede wszystkim zakładka ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Grzecznie staję w kolejce :)
    Pozdrawiam (n.regina59@gmail.com)

    OdpowiedzUsuń
  32. zgłaszam się
    obserwuje jako wiolkaa93
    mail mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. Również się zgłaszam. Juz dawno nie brałam udziału w żadnym Candy.

    OdpowiedzUsuń
  34. ja również jeśli można wpisuję się na listę. Oczywiście link z blogiem umieszczę u siebie ( mój blog jest na razie skromny ale po woli też będę pisać i dokładać zdjęcia swoich prac)

    OdpowiedzUsuń
  35. Staję w kolejce i życzę sto lat :)

    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  36. Również się skuszę :) Takiej mulinki jeszcze w rękach nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  37. ja tez ja tez sie ustawiam w ogonku!

    pozdrawiam no i zapraszam na CANDY do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. chętnie przygarnę te cukieraski :-)zatem staję grzecznie w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  39. To ja również ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję w kolejce :) bo zapowiada się piękne candy.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Przyłączam się do udziału w candy, piękna twórczość, jestem pod wrażeniem. Wszystkiego najlepszego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  42. Ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam serdecznie. Magda
    http://magdowo-pasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Serdecznie życzenia imieninowe Ci składam zapisując się na Twoje cukiereczki.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. I ja dopisuję się do kolejeczki. Pozdrawiam http://dithusiowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Stanę w kolejce po te fajności. Korzystając z okazji składam ci najserdczniejsze życzenia. Wszystkiego Najjjjjjjjjjjjjjlepszego!!!!!!!!!!!!!.Pozdrawiam Wszystkich słonecznie ze Skoczowa i zapraszam do udziału w zabawie na moim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  46. takie cuda ja też przygarnę;)
    joanna22@vp.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...