czwartek, 22 marca 2012

Zakładka - Drzewko miłości

tego bloga zaczerpnęłam inspirację na swoją pierwszą, absolutnie pierwszą zakładkę. Wzór jest prześliczny i już dostałam kolejne zamówienie na takie drzewko. Proszę nie bić za amatorszczyznę, to pierwsza tego typu praca w moim wykonaniu, a szyć nie potrafię w ogóle. Wyrażam chęć poprawy, jeśli ktoś zechce mi pomóc np. tutorialem albo po prostu łopatologiczną instrukcją.

Drzewko miłości (odrobinę zmodyfikowane):



Trochę wyjaśnień: haft wykonany na kanwie DMC z krateczką - 18 ct. Muliny DMC cieniowane. Nie mam przy sobie ich numerków, ale obiecuję dopisać. Tancerki oczywiście niedokończone. Połowa szóstej wyszyła się wczoraj i leży sobie od tamtej pory na szafce nocnej. Tak zajęłam się zakładką, że zapomniałam... Nie mogę oglądać Waszych blogów, bo co chwilę znajduję coś, co chciałabym zrobić... Chociaż tyle w tym dobrego, że mam drugi prezent dla siostry. Lubi czytać, więc zakładeczka na pewno się przyda.

Dziękuję bardzo za komentarze pod poprzednim wpisem i serdecznie witam obserwatorki:) Mam nadzieję, że zostaniecie ze mną na dłużej.

2 komentarze:

  1. Piękna po prostu cudowna:) Super zmodyfikowałaś to drzewko:)
    Pozdrawiam Judyta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak na pierwsza wyszla cudnie...gratuluje tak slicznej zakladki,no i siostrze,ktora ja otrzyma...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...