środa, 21 marca 2012

Tancerki - odsłona 2

Tancerki pojawiają się jedna za drugą od poniedziałku w iście ekspresowym tempie. Wszystko przez to, że się zagapiłam i dopiero na początku tygodnia, kiedy składałam życzenia siostrze, przypomniałam sobie, że ich nie dokończyłam! Ba, dopiero je zaczęłam. A gdzie ramka, gdzie pranie, prasowanie? Dlatego też w tym tygodniu zajmuję się tylko tym projektem. I na szczęście dzięki mojemu przeziębieniu mogę całymi dniami wyszywać.

Chyba ktoś nade mną czuwa, bo idzie mi szybko, sprawnie i według planu. Dzisiaj skończę jeszcze jedną tancerkę, a jutro wyszyję ostatnią i wszystkie kontury i backstiche. Pranie i prasowanie, a w ramkę oprawię sama. I na sobotę powinnam zdążyć.

A tak wyglądają tancerki teraz:


I zbliżenie:


Jutro update z, mam nadzieję, wszystkimi tancerkami.

Jak tylko skończę z tym haftem, zabieram się z powrotem za Madame, bo woła mnie już z tej szuflady, a moja mama mocno jej w tym pomaga, domagając się swojej ślicznej Madame. Tak, obiecałam mamie Motylkową Pannę i teraz mnie pospiesza, bo się już nie może doczekać.

3 komentarze:

  1. juz teraz slicznie wyglada...bardzo podobaja mi sie hafty jednokolorowe...
    Kochana z mila checia zapraszam do SAL-a Myszkowego...

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne będą te tancerki:) już nie mogę się doczekć jak będą wyglądać w oprawie:) pozdrawim słonecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wychodzą, ogólnie bardzo piękny wzór wybrałaś:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...