środa, 29 lutego 2012

Postępy w pracy(ach)

Wstałam dzisiaj rano i, po jednym spojrzeniu w okno, już wiedziałam, co zrobię. Najpierw zasnęłam na kolejne pół godziny :), a potem... zrobiłam te wszystkie zdjęcia swoich prac, bo tak pięknie świeci słoneczko, że nie mogłam z niego nie skorzystać.

Zaczęłam od moich myszek, które leżą w szufladzie i czekają na lepsze czasy. Powstały w dwa dni. Trzeciego po wbiciu igły w kanwę, zastanowiłam się, co ja z nimi zrobię, bo przecież nie powieszę w ramce w polciowym pokoju. Postanowiłam, że zrobię z nich poduszkę, a drugi raz wyszyję je na kołderce albo na kocyku dla Polci. A że nie mam jeszcze maszyny (czekam z utęsknieniem do swoich urodzin, bo rodzina obiecała mi taką sprezentpwać - kwietniu, przybywaj!), to odłożyłam myszki do szuflady i czekam na moje święto. Dzisiaj jednak wyszły same i zażądały chociaż zdjęcia, skoro trzecia przyjaciółka na razie ma tylko niekompletną sukienkę. I tak oto przedstawiam Wam Różyczkę i Pelagię (same mi się przedstawiły, ja nie mam z tym nic wspólnego!)


Później sfotografowałam moją Madame Butterfly. Co prawda nie przybyło jej dużo, ale jednak troszkę krzyżyków postawiłam. Oto ona:





Za nic nie chce się przewrócić w odpowiednią stronę. Mówi, że tak szczuplej wygląda... Nie mam niestety na nią żadnego wpływu!



A to moje tancerki. Druga postanowiła się na mnie śmiertelnie obrazić, bo mówi, że w tym momencie jej zdjęcia robić nie powinnam, bo czuje się nieskończona i brzydka. Ja tam uważam, że będzie śliczna i to najważniejsze:)

Mulina PND jest naprawdę świetna. Jest odrobinę grubsza niż DMC, bardziej śliska i świecąca, ale nie skręca się, nie supełkuje i to, że jest taka gładka i jedwabista, bardzo mi odpowiada. Dzięki temu łatwiej się wyszywa. Na kanwie nie widać różnicy między czarną PND i DMC. Przez przypadek użyłam najpierw DMC i nie chciałam już pruć, więc tak zostawiłam. Różnicy na tkaninie nie widzę.


I ostatnie już zdjęcie, nie zrobione dzisiaj, ale nadal aktualne. Mój najwierniejszy pomocnik:)


Tosia:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...