poniedziałek, 20 lutego 2012

Nowy wzór na zaraz-natychmiast. Może SAL?

Przeglądałam sobie blogi, oglądałam te wszystkie piękne hafty, które tworzycie, ale... Nie mam pieniędzy na kolejne muliny, a mam jeszcze za mało zapasów, żeby na nich polegać. I oto znalazłam wzór, który mogę wyszyć od zaraz! Mam skrawki kanwy, która idealnie pasuje wymiarem, mulina miała iść na kota, ale zanim dotrę do tego koloru, to pewnie zastanie mnie następna zima, a wzór urzekł mnie tak bardzo, że sobie nie wybaczę, jeśli chociaż go nie zacznę, coby chociaż złożyć sobie obietnicę, że go kiedyś skończę. Tak, wiem. To takie małe oszukiwanie, ale naprawdę, naprawdę mi się spodobał:).

Oto on: 

Nie znalazłam innego zdjęcia, ale w oryginale jest wykonywany granatową nicią DMC. Ja użyję mojej PND. Numer: 3750. To taki bardzo ciemny granatowy. Widziałam na którymś z blogów, jak pięknie można go oprawić.

Tak się zastanawiałam, czy nie dałoby się z tego zrobić SALu. Byłoby miło wyszywać chociaż jedną tancerkę w miesiącu i oglądać różne interpretacje tego wzoru. Zmiany kolorów, kształtów. Wiem, że potraficie zrobić niesamowite cuda z każdym wzorem. Może znajdzie się ktoś chętny? Jeśli tak, proszę o wiadomości na maila: olas13@op.pl

1 komentarz:

  1. Szkoda, że dopiero teraz trafiłam na Twojego bloga, bo bardzo chętnie bym wyszywała razem z Tobą te tancereczki. Też jestem fanką takich prostych, ale zarazem bardzo efektownych wzorków. Zapraszam do swojego bloga
    http://pogodzinach-u-kasi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...