czwartek, 16 lutego 2012

Kolejne początki:)

Poprzednio miałam bloga na blox.pl, ale trochę trudno mi się tam pracowało. Cały czas miałam jakieś problemy. Dlatego z przyjemnością zapraszam do mojego bloga :)

Jak to w pierwszym poście - trochę o mnie. Uwielbiam pisać. Opowiadania, książki, miniaturki. Ale nie o tym będzie ten blog. Od tego mam chomika, do którego serdecznie zapraszam. A tutaj chciałabym pisać o swoim życiu, a przede wszystkim drugiej po pisaniu pasji - haftowaniu. Haftuję krzyżykami, na resztę metod trochę jeszcze brakuje mi odwagi.

W tym roku utworzyłam specjalny folder na pulpicie, w którym zbieram te najładniejsze wzory, które chciałabym wyhaftować. Był potrzebny, bo wzorów na moim dysku jest już tyle, że nie mam szans ich wszystkich wyszyć nawet w ciągu całego swojego życia przy założeniu, że spędzałabym przy tamborku każdą wolną chwilę:)

W folderze znajduje się Madame Butterfly - wyszywam ją teraz na SALu. To ostatnie efekty:


Dzisiaj przyszła też druga część mojego zamówienia - muliny do mojego nowego projektu. Zamówiłam je na allegro - kosztowały 75gr za motek i jestem z nich naprawdę zadowolona :) Oto one:



A to obraz, który przerobiłam :)


Jeszcze nie mam kanwy, ale planuję wyszywać na 14ct. Już się nie mogę doczekać, aż zacznę. Obraz jest piękny, a wzór wyszedł jeszcze ładniejszy. Do jego wyszycia zużyję 102 motki muliny PND :)

1 komentarz:

  1. Zainteresowana jestem ta mulina PND. Do tej pory wyszywałam tylko DMC. Czy masz może mośliwość porównania jej z karta kolorów DMC ? Mam w planie wzór z Golden Kite o wymiarach 500 na 350 i mam trochę DMC ale boję się ryzykować i kupować w ciemno tą PND.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...