środa, 22 lutego 2012

Anagram - tancerki

Nie mam niestety dostępu do aparatu, ale i nie ma za bardzo co pokazywać. Trzy proste linie po 270 krzyżyków trochę mnie znużyły, ale już jutro będę mogła zająć się pierwszą postacią i już nie mogę się doczekać. Madame Butterfly leży grzecznie w szufladzie i czeka na swoją kolej. Obiecuję, że nie stanie się UFOkiem, ale postanowiłam zająć się nią później. Żaden termin mnie nie goni, a tancerki chciałabym podarować siostrze i to jak najszybciej.

Muszę ustalić sobie plan działania, bo mam już trzy prace, które będę robić w jednym czasie i już wiem, że jeśli jakoś tego nie ustalę, zostawię wszystkie w trakcie wyszywania i nic z tego nie wyjdzie. Zwłaszcza że kolejne prace czekają w kolejce. Na razie jednak nie mam pomysłu, jak usystematyzować moją pracę. Dlatego będzie wolna amerykanka, a potem... Potem jakoś to będzie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...